مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-20سياسي

توزیع 5800 بسته «مشق احسان» بین دانش آموزان گیلانی


رییس ستاد اجرایی فرمان امام گیلان، از راه اندازی 25 غرفه بنیاد احسان در سطح استان خبر داد و گفت: از محل اعتبارات بنیاد احسان و مشارکت های مردمی 5800 بسته در استان آماده توزیع بین دانش آموزان است.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد اجرایی فرمان امام گیلان، از راه اندازی 25 غرفه بنیاد احسان در سطح استان خبر داد و گفت: از محل اعتبارات بنیاد احسان و مشارکت های مردمی 5800 بسته در استان آماده توزیع بین دانش آموزان است.

محمد کرمی در آیین پویش ملی مشق احسان که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر سپردن کار مردم به خود مردم و پای کار آوردن آنان برای حل مشکلات، اظهار کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام مطابق با رسالت اجتماعی خودش اقدام به توزیع بسته های حمایتی در مقاطع مختلف زمانی کرده است.

وی با بیان اینکه بنیاد احسان طی چهار سال اخیر پویش مشق احسان با محوریت اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان کمتر برخوردار را راه اندازی کرده است، افزود: امسال مالکیت برند مشق احسان را به مجموعه های مردم نهاد و جهادی واگذار کردیم.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام گیلان، با اشاره به همکاری دو گروه از مجموعه های مردم نهاد با بنیاد احسان، خاطرنشان کرد: گروه اول شامل سازمان های مردم نهاد و موسسات خیریه و جهادی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5800 بسته «مشق احسان» بین دانش آموزان گیلانی

توزیع 5800 بسته «مشق احسان» بین دانش آموزان گیلانی